учитель початкових класів,
філії НВК «Голованівська ЗШ І – ІІІ ім.
Т.Г.Шевченка - гімназія» «Журавлинська ЗШ
– ДНЗ»
Формування комунікативної
компетентності молодших школярів
Формування
компетентності учнів — найактуальніша проблема школи і одне з основних завдань
вчителя початкових класів. Серед основних предметних компетентностей значна
роль відводиться саме комунікативній, тому що, вона означає не лише вміння спілкуватися
рідною мовою , а ще й характеризується вміннями взаємодіяти з людьми. Сформувати
й розвинути комунікативну компетентність учнів допомагає система вправ, творчих
завдань, спрямованих на формування вміння слухати й говорити.
Виконуючи їх, діти
вчаться вести дискусію, змагатися, співпрацювати, будувати діалог. Використання
цих вправ і завдань роблять процес навчання учнів цікавим та невимушеним.
Урок читання
Тема: Урок розвитку читацького мовлення. Як визначити про що
розповідається у книжці. Формування уміння передбачати за ілюстраціями книги,
про що в ній розповідається. Навчати слухати казку, відтворювати її зміст за
запитаннями, називати персонажів твору, розігрувати казку за ролями.
Клас: 1
Етап уроку: Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.
3) Аналіз змісту
казки за запитаннями; заучування зі слів учителя пісеньки Колобка.
— Хто спік Колобка?
— Де баба його поставила?
— Куди побіг Колобок?
— Хто першим зустрівся на дорозі
Колобку?
— Яку пісеньку Колобок заспівав
Зайчикові? Давайте повторимо її разом!
— З ким зустрівся Колобок після
Зайчика?
— Чому Вовчик не з'їв Колобка?
— Яку пісню заспівав Колобок
Ведмедеві?
— Хто перехитрив Колобка?
— Чи шкода вам його? Чому?
Робота в
парах.
Інсценізація
уривка казки «Колобок». Діти одягають на руки театральні ляльки і відтворюють розмову вибраних героїв казки.
Очікувані результати:
-
взаємонавчання
учнів;
-
учні привчаються
дотримуватися правил поведінки під час роботи у групі;
-
вміння вести діалог;
-
розподіл і виконання ролей;
-
прийняття спільного
рішення;
-
готовність представлення
казки в ролях.
-
дотримування
культурного діалогічного мовлення.
0 коментарі:
Дописати коментар