Левковська Олена Михайлівна

 учитель початкових класів,
 філії НВК «Голованівська ЗШ І – ІІІ ім. Т.Г.Шевченка  - гімназія» «Журавлинська ЗШ – ДНЗ»

Формування комунікативної компетентності молодших школярів

        Формування компетентності учнів — найактуальніша проблема школи і одне з основних завдань вчителя початкових класів. Серед основних предметних компетентностей значна роль відводиться саме комунікативній, тому що, вона означає не лише вміння спілкуватися рідною мовою , а ще й характеризується вміннями взаємодіяти з людьми. Сформувати й розвинути комунікативну компетентність учнів допомагає система вправ, творчих завдань, спрямованих на формування вміння слухати й говорити.
Виконуючи їх, діти вчаться вести дискусію, змагатися, співпрацювати, будувати діалог. Використання цих вправ і завдань роблять процес навчання учнів цікавим та невимушеним.
Урок читання
Тема: Урок розвитку читацького мовлення. Як визначити про що розповідається у книжці. Формування уміння передбачати за ілюстраціями книги, про що в ній розповідається. Навчати слухати казку, відтворювати її зміст за запитаннями, називати персонажів твору, розігрувати  казку за ролями.
Клас:  1
Етап уроку: Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.
3)    Аналіз змісту казки за запитаннями; заучування зі слів учителя пісеньки Колобка.
—  Хто спік Колобка?
—  Де баба його поставила?
—  Куди побіг Колобок?
—  Хто першим зустрівся на дорозі Колобку?
—  Яку пісеньку Колобок заспівав Зайчикові? Давайте повторимо її разом!
—  З ким зустрівся Колобок після Зайчика?
—  Чому Вовчик не з'їв Колобка?
—  Яку пісню заспівав Колобок Ведмедеві?
—  Хто перехитрив Колобка?
—  Чи шкода вам його? Чому?
Робота в парах.
     Інсценізація уривка казки «Колобок». Діти одягають на руки театральні ляльки  і відтворюють розмову вибраних героїв казки.
 
       
               Очікувані результати:
-       взаємонавчання учнів;
-       учні привчаються дотримуватися правил поведінки під час роботи у групі;
-        вміння вести діалог;
-        розподіл і виконання ролей;
-       прийняття спільного рішення;
-       готовність представлення казки в ролях.
-       дотримування культурного діалогічного мовлення.

0 коментарі:

Дописати коментар